Erkekçe ve sağlık

Stil ve moda

Yaşam

Feature

Video News

er yıl düzenli olarak AskMen Türkiye'de yaptığımız "Top99 2011 En Çok Arzu EdilenKadın" oylamamız sona erdi. Kullanıcılardan gelen 17.756.293 oy sonrası AskMen Türkiye'nin Top 99 oylamasında sürpriz isimler ilk 5'te yer alırken Türk güzellerin düşüşü ise bizi üzdü. 

ay boyunca devam eden oylamamızda bu sene 130'a yakın güzel adayımız yarıştı. Kıyasıya süren dev oylamamızda yaptığı doğuma ve aldığı kilolara rağmen bütündünya erkeklerinin sevgilisi olan Adriana Lima 177.490 oyla birinci oldu. Victoria's Secret'ın ünlü esmeri Lily Aldridge 177.176 oyla ikinci olurken üçüncülüğü ise Kurt Adam filminin İngiliz güzeli Emily Blunt 172.968 oyla aldı.
Sokak modasında sınır tanımayan Avrupa şehirleri erkeklerde tayt modasını çıkardı.
Kadınların farklı alternatifleri karşısında kısır kalan erkek kıyafet seçenekleri, kendini ispatlamaya çalışıyor. Tayt modasını sokakta yorumlayanlar, taytı üst üste giyme trendiyle birlikte harmanlıyor.

Tayt baletlerin ya da bisikletçilerin spor veya şov kostümü olarak göz aşinalığı sağlasada sokak modasında farklı yerini koruyor. Oysa sokaktaki yeni yorumlanan dar giyecek, katlı formüllerle yeni bir görünüm kazanıyor.

Taytlar, tasarımcıların elinde geçtiğimiz sezon erkek defilelerinde de yenilik olarak göze çarpmıştı. Farklı silüetleri Givenchy, Bernhard Willhelm ve John Galliano yorumlamıştı. (NTVMSBC)

yi bir beden duruşu çok yararlıdır. Biraz güç artırıcı antrenman yaparsanız kamburluktan kurtulursunuz. Ayrıca kızlar baklava dilimi karın kaslarına bayılırlar. Dr. Peterson, temel kasları kuvvetlendirmek için haftada iki üç kere hafif direnç antrenmanı öneriyor. Evde de sürdürebileceğiniz bir güçlenme programı için uzman bir spor eğitmeninden yardım alabilirsiniz.
"Alkol, dokuların büyümesine, gözlerinizin şişmesine neden oluyor ve genellikle de kötü yemek alışkanlıklarına, kilo alınmasına ve sigara içilmesine neden oluyor," diyor Dr. Seckel.

Kardiyo Yapın


Kalp egzersizleri stresi azaltır, mutluluk verir ve cildinize renk katar. Mayo Clinic'te spor hekimliği uzmanı Dr. Douglas Peterson, "Kalp atış hızınızı her gün yarım saat normalin üstüne çıkartacak herhangi bir aerobik egzersizi yapabilirsiniz," diye öneriyor. "İster yürüyüşe çıkın, ister bisiklet sürün -- sizi biraz terletecek bir şey yapsanız yeter. Kendinizi fazla zorlamayın, sakatlanırsanız bırakırsınız. Egzersiz eğlenceli olmalıdır, yaparken keyif almanız gerekir

Antioksidan Alın


Meyve ve sebzelerdeki A, C ve E vitamini gibi antioksidanlar, vücut için mutlaka gereklidir. Bunlar cildi onarır ve esnekliğini artırır, kalp krizi ve kanser riskini azaltır.

Kilo verin


Kilo vermek, görünümünüzü güzelleştirmekle kalmaz, kalp krizi, kanser ve diğer hastalıklara yakalanma riskinizi de azaltır.

Şok diyetler yapmayın. Onun yerine porsiyonlarınızın büyüklüğünü kontrol edin. Kızarmış gıdalar gibi bazı "zararlıları" azaltarak her gün 500 kalori daha az alırsanız, her hafta 0,5-1 kilo verirsiniz.


Su İçin


Cildin, özellikle de güneşin neden olduğu zararlara karşı düzgün çalışabilmesi için suya ihtiyacı vardır. Günde sekiz bardak su içmek, toksinlerin vücuttan atılmasına da yardımcı olur ve besinleri, cildin daha derin katmanlarına taşır.
Ceviz prostat kanserini önlüyor. Ispanak ise Alzheimer’i. İşte hayat kurtaran süper besinler.

Kemikler için zeytinyağı ve somon
Omega-3 yağ asitlerinin kalp için faydalı olduğunu zaten biliyoruz. Ancak Purdue Üniversitesi’ne göre uzun zincirli omega-3 (balıklardaki asıl faydalı omega-3)  yaşlanmaya bağlı kemik kaybını azaltıyor. 
Kalp, arter ve damarlar için portakal suyu
C vitamini arterleri daha esnek hale getirirken, hipertansiyondan muzdarip kişilerin kan basınçlarını da düşürüyor.
Ciğerler için elma
İngiliz uzmanlara göre haftada en az 2 elma yiyen yetişkinlerin astıma yakalanma ihtimalleri daha düşük. Hawaii’li uzmanların 1.200 kişi üzerinde yaptıkları araştırmaya göre bol miktarda elma tüketenlerin akciğer kanserine yakalanma riski yüzde 40 daha az…
Prostat için kuruyemiş
Domatesteki likopenin prostat kanserini önlediğini sağır sultan bile duydu. Şimdi de şunu dinleyin: Stanford Üniversitesi, yeteri kadar selenyum almayan erkeklerin hastalığa yakalanma ihtimallerinin 4–5 kat arttığını söylüyor. Selenyum tavuk etinde olsa da, en yoğun bulunduğu kaynaklar ceviz ve tuzlu fıstık.
Kalınbağırsak için sarımsak
Kuzey Carolina Üniversitesi’nin yaptığı bir araştırmaya göre sarımsak (ister pişmiş ister çiğ olsun haftada 6 diş) kalın bağırsak kanseri riskini yüzde 30 oranında düşürüyor.
Cilt için limonlu siyah çay
Sağlıklı bir cildin ilacı sudur. Ancak sıvı tüketiminize bir de çay ve bir dilim limon eklerseniz, cilt kanseri riskini yüzde 38 oranında düşürebilirsiniz. Bu fayda ise limon kabuğundaki limonen adlı antioksidandan kaynaklanıyor.
Beyin için ıspanak
Folik asit Alzheimer’a karşı beyninizdeki gri maddeyi korumakta hayati bir rol oynuyor. Bu riski düşürmek için gerekense günde en az 400 mikrogram folik asit almak. Bizim tercihimiz vitaminler açısından da zengin olan ıspanaktan yana.
Gözler için mısır
Son araştırmalara göre 33 meyve ve sebze arasında en fazla luteine sahip olan besin, mısır. Teknik olarak bir tür karoten olan lutein, retina tarafından hasar verici ışıkları emmek ve serbest radikalleri temizlemek için kullanılıyor.
Dişler için peynirli pizza
Peynir, özellikle sabah saatlerinde harekete geçen ve asit üretip diş minesini aşındırarak çürüğe neden olan bakterilere karşı en etkili silahlarınızdan biri... Mozeralla ve çedar gibi peynirlerdeki kalsiyum, ağızdaki asidi nötralize ederek bakterileri engelliyor
Kimi çizgi roman kahramanları, gerçek kahramanlardan daha heyecan verici olabiliyor. Bu yüzden çizgi roman merakımızdan vazgeçmiyoruz. İşte tüm zamanların en çekici çizgi kadınları.