6 yöntemle 6 baklavayı çıkartın

reklam3

Erkeklerin başı karın kaslarıyla her zaman dertte. 6 baklavayı çıkarmak için size ufak tüyolar vereceğiz. Spor salonuna bile gitmenize gerek kalmayacak.

Eğer sizde çoğu insan gibiyseniz, sizinde spor salonundaki en büyük hedefinizmükemmel karın kaslarına sahip olmaktır. Sıkı bir karın bölgesinden daha seksibirşey yoktur ama erkekler çoğunlukla bunu başarmak için her spor yaptıklarında sonsuz sayıda mekik çekmeleri gerektiğini düşünür. 
Hiç de alakası yoktur
Mekik çekmeye gerek kalmadan karın kaslarınızı çalıştıracak birkaç egzersiz pozisyonu vardır. 
İşte size garantili 6 egzersiz, aynı zamanda bütün önemli kaslarınızı çalıştıracak bir program.
Renegade row


Bunun için dengenizin ve koordinasyonunuzun iyi olması gerekir, yoksa düşebilirsiniz. Ayaklarınız arkanızda düz olacak şekilde yere yatın, omuz hizasında yerleştirilmiş dumbellerinizi veya güllelerinizi tutarak vücudunuzu ellerinizle destekleyin.
Bu pozisyondayken ağırlığınızı bir tarafınıza vererek kolunuzu kaldırın. Bitirdikten sonra ister aynı taraf için ikinci sete geçin ister öbür tarafınızı çalıştırın. 
Raised-leg single-leg squat


Çok kuvvetli baldırlarınız olsa bile, bu tek bacak çömelme egzersizi abdominal bölgenizi zorlayacaktır. 
Ayakta durun ve bir bacağınızı kaldırabildiğiniz kadar önünüze kaldırın. Sonra ayakta duran bacağınızla çömelmeye başlayın – dengenizi koruyarak çömelebildiğiniz kadar çömelin ve tekrar başlangıç pozisyonunuza dönün. 
Bir sette 10 defa tekrarladıktan sonra, bacaklarınızı değiştirin ve tekrarlayın. 
Side leg raises


Bu üçüncü hareket de dengenizi ölçecek hareketlerden biri. 

Başlamak için yere yan yatın. Havada kalan bacağınızı yukarı aşağı oynatın. Daha zorlaştırmak için ileri geri oynatabilirsiniz ama omuriliğinizin düz pozisyonda olmasına dikkat edin. 

Bir kaç örnek daha var…

Cable woodchoppers



Bu egzersiz hem karın kaslarınızı hemde omuz kaslarınızı çalıştırıyor. Kablo makinasına yan durun. Dizlerinizi az kırarak tutacağı alın. Vücudunuzu düzleştirene kadar ters yöne çevirin ve başınızın üstüne çıkartın. 

Orada biraz bekleyin ve başlangıç pozisyonunuza geri dönün. Her taraf için 10 kere tekrarlayın. 

Lunge with ball pass-off



Bu abdominalleri kuvvetlendirecek egzersizi bir partnerle yapmakta yarar var. Hem sizi hem de topu yakından takip edebilir.

Sağlık topuyla standart gerilme hareketlerini yapmanız gerekiyor. Yere dizlerinizi iyice eğdikçe yanlara doğru çevrilme hareketini gerçekleştirmeniz gerekiyor. Bu hareket sırasında partnerinize topu atın daha sonra ondan gelecek top için bekleyin.

İlk baştaki pozisyonunuza dönün ve partnerinizden pas bekleyin. Bunu 10 tekrar yapın her iki taraf içinde. 30 ila 60 dakika dinlendikten sonra ikinci kez bu egzersizi yapın.

Stability ball jack-knife



Sizin dayanıklılığınızı test edecek bir egzersiz. Bu hareket için dirseklerinizi bench'e koyup ayaklarınızı ise topun üstüne sabitleyin. Mideniz yere paralel ve düz birşekilde baksın.

Ayaklarınızı karnınıza doğru topu sürükleyerek çekin, sonra geriye eski haline getirin. Topu ne kadar uzağa kadar sürükleyebilirseniz o kadar iyi kaslarınız çalışır.

ab-tastik egzersizler


6 baklavayı çıkarmak için gördüğünüz gibi çokta zor egzersizler yapmaya gerek yok. Sadece bu egzersizleri sıkı ve sabırlı birşekilde yapmanız yeterli olacak. Ayrıca bu hareketler için spor salonuna gitmenizde gerekmiyor.
Kaynak:http://askmen.mynet.com

reklam4

tkl alt reklam

Hiç yorum yok:

Write a Comment


Top