Kas Geliştirmede 3 Kural

reklam3


Trent Park Personal Training salonundan Antrenör Eric Ogoe, antrenmanlarınızdan maksimum kazanım elde etmeniz için yapmanız gerekenleri anlatıyor.
Oturmayın
Set ve egzersiz aralarındaki dinlenme sürelerinde sehpaya ya da çalıştığınız makineye oturup dinlenmeyin. Onun yerine yavaş adımlarla yürüyün ve bir sonraki sete başlayacağınız zaman tekrar oturun. Böylece tekrar çalışmak için sehpaya ya da makineye döndüğünüzde, hem mental hem de fiziksel olarak egzersize daha hazır olacaksınız.
Kafanızda canlandırın
Bir egzersizin ilk tekrarını yapmadan önce kendinizi bu hareketi yaparken hayal edin. Egzersizin en aşağı ve en yukarı noktasında nasıl hareket edeceğinizi, nasıl başlangıç pozisyonuna döneceğinizi düşünün. Bu yapacağınız sete sizi mental olarak hazırlar ve etkili bir set yapmanızı sağlar.
Süper setlere yer verin
Ogoe “Zıt kas gruplarını ardı ardına çalıştırmak kaslarınızı zorlamak için harika bir yoldur” diyor. Örneğin, bir set bench press (göğüs) egzersizinden sonra bir set raw (sırt) hareketi yapın. Antrenman yapmaya başladıktan 40 dakika sonra testosteron seviyeniz düşecektir, o yüzden kaslarınızı geliştirmek için bu sürede ne kadar çok kasınızı çalıştırırsanız, o kadar iyidir.

reklam4

tkl alt reklam

Hiç yorum yok:

Write a Comment


Top