Kramplardan Kurtulun

reklam3


Aşağıdaki program ile bu sinirlerinizin daha geç yorulmasını sağlayabilirsiniz.
Talimatlar
Skater hops hareketini her iki bacak için de 10 sıçrayıştan oluşan ikişer set olarak yapın. Box jump hareketiniyse 20-30 tekrardan iki set olarak yapın. Bu hareketleri haftada iki defa yaparak bacaklarınızda bulunan ufak sinirleri daha dayanıklı hale getirebilirsiniz. Bu da kramp sorunu yaşama ihtimalinizi azaltır.
Skater hops
Sağ ayağınızın üzerinde durun ve sol ayağınızı sağ bileğinizin arkasında tutun. Sağ dizinizi kırın ve yarım bir squat hareketi yapın. Sıçrayın ve yere sol ayağınız yerde olacak şekilde inin. Daha sonra bu kez sağ ayağınızı sol bileğinizin arkasına alın.  Sağ elinizi sol ayağınıza doğru götürün. Aynısını diğer ayağınız yerde başlayarak yapın.
Box jump
Aşağı yukarı diz hizanızın biraz daha üstüne kadar gelen yükseklikte bir sehpanın ya da kutunun önünde ayakta durun. Dizleriniz hafif kırık, kollarınız vücudunuzun yanında olsun.Dizlerinizi biraz daha kırın ve iki ayağınızla sehpanın üzerine sıçrayın. Yere inin ve hareketi tekrarlayın.

reklam4

tkl alt reklam

Hiç yorum yok:

Write a Comment


Top